Svar pa tal

Hur många besökare har du ungefär per dag ?
Svar: Ungefar 150-200 per dag, haha.

Vilka svenska bloggar läser du? Läser du kissies.se eller paow.se ?
Svar: Jag laser alla, men gillar inte alla.

Är du populär på din skola ?
Svar: Svart att vara popular bland 1800 elever. Ser nya manniskor varje dag. Men dom flesta vet nog om att det finns tva svenska tjejer som gar i skolan!

Vet dina vänner även de från USA om att du har en blogg?

Svar: Japp! Men dom laser den inte, haha.




Godmorgon! (12:16). Har faktiskt varit vaken en timma, men inte orkat satta mig vid datorn forrns nu! Har precis atit frukost, och ska nu gora mig i ordning. Ska ner pa Main Street med mamma och kolla efter ett par skor. Far se om dom ska kopas, lagger in bilder isafall!
Puss pa er! Ha en bra sondag.

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0