usch!

Ska inte lata det har forstora min dag. Ska kopa en AW-tshirt och troligen en kofta fran JCrew, sa jag glommer bort skorna for nu. Ska sitta barnvakt ikvall sa har nagot annat att koncentrera mig pa ocksa!
Imorgon blir det bilresa upstate. Clinton outlet med Cornelia+familj och mami&papi. Sen 19.30 blir det Jonas Brothers pa Mohegan Sun Arena ♥

Imorgon kommer jag nog ta massor av bilder, sa pa sondag blir min blogg roligare. Far hoppas att jag hinner shoppa lite i helgen, for nu har jag sparat ihop ganska mycket pengar.
nu; resten av Tyrashow, te, glo pa klader, och forbereda mig infor ikvall.
puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

oj hhehe. LYX

2009-10-09 @ 22:59:04
URL: http://marrwie.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0