Workout!

Godmorgon! Har nyss gjort mig i ordning for gymmet, och vantar pa att Cornelia och hennes mamma ska komma och hamta mig och min mamma. Tjejmorgon pa gymmet! Ska bli riktigt kul. Blir en halvtimmas kondis + styrketraning.
Efter gymmet blir det hem och duscha, och sen till Stamford Mall for lite shopping :)
Tankte svara pa en fraga jag fick nyss bara, haha! Alltid roliigt med fragor :)

fran Carro
Jag undrar om du har någon svensk brytning när du pratar engelska? Och så undrar jag om du tänkter på svenska eller engelska?
Svar: Oj. Eftersom jag har bott har i mer an ett ar sa tycker jag att jag pratar valdigt bra engelska! Men jag tror nog att det hors lite att jag ar fran nagot annat land. Men jag har absolut ingen Kenza/Bella-brytning, haha! Jag tanker mest pa engelska, faktiskt. Men nar jag tanker pa svenska sa tanker jag inte med aao (med prick/ring). Det ar jattekonstigt! Bara for jag skriver utan dom hela tiden sa tanker jag inte hela meningar med dom! Haha.

Kommentarer
Postat av: li

pratar du och din vän cornelia svenska eller engelska med varandra då?

2009-10-20 @ 15:20:26

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0