CHECK

ANTLIGEN ar forsta skoldagen over... har haft varldens samsta dag, helt seriost. Allt borjar bra. Cool klass och larare i East Asian Studies (man far nya lektioner och klasser varje ar). Sen health class, som var jatterolig. Sen sket det sig. Jag skulle ju ha Culinary men hade fatt fel larare och skulle byta klass, men bara seniors fick byta idag sa jag blev sen. Gick inte ens! Efter det hade jag engelska, med en av skolans basta larare. Riktigt peppad for det. Sen skulle jag till matten, men hade fatt fell larare+klassrum dar ocksa. Det stod olika pa mina papper. Liksom olika larare men samma klassrum? Gick inte ens. Sen tyska, skitkul! Senhade jag min free, och sen forensic som jag ska ta bort. Bara jag och massa seniorkillar. Hur kul ar det? Aja, ska prata med min counselor (typ radgivare) imorgon och fixa allt. Sen imorgon tar jag mitt korkort!!

Lite svar:
Jag menade Elin Kling's nya Levis super-skinny 603 jeans!

Amerikanska skolsystemet:
Freshman: 9an
Sophomore: 1 ring
Junior: 2 ring
Senior: 3 ring
Fast alla ar ju ett ar yngre, sa seniors ar 92or precis som jag. Men jag behover 3 gymnasiear sa jag ar junior :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej, hittade nyss din blogg. Verkligen jätte mysig.

Keep up the good work!

2009-09-01 @ 22:56:39

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0