Den har veckan...

Sahar kommer min vecka att se ut:

Mandag: Ledig (Yom Kippur). Antingen blir det en slappdag, eller en shoppingdag. Inte bestamt an!
Tisdag: Skola fram tills 1:20, och sen barnvakt fran 3-6 (30 dollar rikare efter det!)
Onsdag: Skola tills 2:15, och pa kvallen barnvakt fran 7-? (Mera pengar!)
Torsdag: Skola tills 2.15, inga planer
Fredag: Skola tills 2.15, inga planer, kanske traffa tjejerna!

Alskar att inte veta vad som hander, utan att bara vara spontan och ta dagen som den kommer :) Det som hander, det hander. Det som ar gjort, ar gjort. Lev livet!

Nu sjunker mina ogon ihop... Inte van att vara ute sa 'lange' som igar. Usch!

Ska forsoka skriva lite roligare inlagg idag. Kanske ta lite bilder och sa? Pa bra blogghumor idag!
Nu ska jag kla pa mig iallafall, och sen plocka undan lite pa rummet.  Ser ut som skit! Vi hors efter det!

Kommentarer
Postat av: Matilda

I vilken religion finns Yom Kippur nu igen?

2009-09-29 @ 12:35:23
URL: http://tsamjohansson.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0