dot dot dot

Idag borjade riktigt bra. Sovmorgn till 9.50 och bra forsta lektion. Gick till min counselor pa lunchen och fixade en extra mattelektion och tog bort Culinary. Nu har jag alltsa tva free, far sova langre pa fredagar och sluta tidigare pa tisdagar. 13.25 pa tisdagar, och borjar 8.25 pa fredagar. Skont! Efter skolan korde jag och mamma till DMV, typ fartverket. Tranade pa att backa in pa parkeringsplatser, men blev sa otroligt forbannad pa att jag kom fel hela tiden. Inte pa bra humor nar jag skulle kora upp... Men klarade det iallafall! Fick mitt korkort men dom tog samma bild som var pa mitt Learer Permit... Samsta bilden nagonsin. Kommer aldrig att visa. 2016 maste jag fornya och da far jag en ny bild.... Usch!
Aja nu har jag gjort mina laxor och ser pa vanner. Inte pa bra humor idag verkligen.

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0