down down down down down

Jay Sean har spelats i mina hogtalare den senaste timman. Underbar musik.
Har iallafall sminkat mig. Vad ska jag ha pa mig? Ska fraga mamma om jag far lana en blus av henne, for jag har verkligen inget att ha pa mig! Eller, jag har valdigt mycket klader, men inget som passar for ikvall! Haha. Och har inga pengar eftersom jag kopte min Miumiu for ett tag sen, hehe...

Jag just nu iaf!



Ganska bra update idag va?! Jag tycker det iallafall! Nu far ni bara borja kommentera haha! Lagger upp sa mycket bilder som jag kan! har ju aldrig kameran med mig eftersom det ar jobbigt att ga runt och bara pa en stor systemkamera... Jag ska onska mig en liten i julklapp, tror jag. Ska skrivas upp!
Aja, nu ska jag hitta lite klader.. Tur att jag har over 2 timmar pa mig!
Puss!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0