Fall in Love

Hej! :)
Idag efter skolan akte jag, mamma och moster till New Canaan och gick i affarer. Fick ett par gron/lila-randiga knastrumpor fran Ralph Lauren Rugby av mamma! Gud vad snygga klader dom har dar.. Tyvarr lite Gossip Girlstil, och jag hatar Gossip Girl. Men urlackra grejer! Blir flera besok till Woodbury outlet dar dom har RLR med 60% priser!
Imorgon aker min moster hem till Sverige igen, sa min sista kvall med henne :( Vet ju inte nar vi traffas igen! Ska ju troligen hem over julen, men har sa kort lov... 10 dagar bara. Slutar 11.40 den 23 december liksom!
Aja ikvall ar det nya avsnitt av Top Model 13! GAH! Sa jaaaakla bra :D

Gora en laxa nu, sen vet inte!
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: rebecka

alltså omagaaaad hur kom det sig att du flyttade till usa? jag älskar amerika! du lever min dröm! :( fifaaan för dig blev fkts ledsen nu :P hehe men hoppas du trivs pusskram/becka.

2009-09-19 @ 21:13:46

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0