free period

Gud vilken otroligt skon dag det var idag. Forst tyskalektion, ganska kul. Sen pa health sa sag vi klart pa en film vi paborjade i fredags. Philadelphia med Tom Hanks. Otroligt sorglig, men bra film. Vi ska diskutera aids/hiv-diskriminering. Sen hade jag min free, sa skooont! Kopte kaffe och satte mig i ett fonster och kopplade av. Efter det sa hade jag East Asian studies, mitt favoritamne for i ar! Sag pa film om Kina och fick ett blad med fragor. Pa lunchen satt jag med Cornelia men jag at inget. Efter det Geometri, seriost det ar for latt. Jag tar tva matte i ar. Usch! Sen fick jag ga hem! En lektion innan alla andra. Dom slutar om en kvart! Har nyss atit lunch och ser lite pa tv. Min favoritstund pa dagen ar precis nar jag kommit hem. Byter om till mjukisklader, ater nagot, ser pa serier pa tvn och tar det luuungt. Plugget tar jag om en timma eller sa! Man maste ju unna sig lite fritid nar man har sa mycket plugg.
Tankte saga hur glad jag ar for alla kommentarer jag far. Kommer aldrig ihag att svara, men ska bli battre pa det! Lite storande med folk som staller fragor jag redan svarat pa i flera inlagg! Men det ar kul att lasa alla, hihi.
Imorgon kommer min moster fran Sverige hit i en vecka! Det ska bli sa otroligt jakla kul!!! Vi ska troligen in till stan och shoppa i helgen, for jag har sagt att dom inte far aka in utan mig, haha! Har inte sett henne sen i somras sa det ska bli sa otroligt roligt. Jag har nog coolaste mostern nagonsin.
Aja, gud vad langt det blev! Pa bra blogghumor idag :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in i min blogg. http://mennahs.blogg.se . Gå gärna in på min kompis och min blogg där vi bloggar tillsammans (länk finns på senaste inlägget). Kommentera om du vill, ha det bra! =)

2009-09-08 @ 21:44:13
URL: http://sumijaochmenna.blogg.se/
Postat av: p u s s y d o l l

Åhhh vad roligt att bo i USA :D

2009-09-08 @ 22:15:57
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Sabine

Fin blogg!:)Lyckos dig som får bo i USA och i Conneticut framförallt!Jag ar alltid velat bo där(jo jag är ett amerika freak..):)Ha det bäst!/Sabine

2009-09-09 @ 00:42:41
URL: http://sabelonzki.wordpress.com

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0