grateful

Jag har nu skrivit klart min uppsats till engelskan. Eftersom man bara fick skriva en sida sa fick jag inte med allt jag ville saga... Far val se hur det blir! Nojd iallafall!
Har nyss gjort en hallonsmoothie (eller glass. Frysta hallon, grade och florsocker), och kollar pa klipp med Jonas Brothers. Dom far mig alltid pa battre humor, och far mig att kanna mig tacksam for allt. Jag ar tacksam for att jag far chansen att bo i varldens basta land. Landet av mojligheter! Ser verkligen fram emot att ga ut skolan och borja leva :) Tack Kevin, Nick och Joe. Ni ar dom basta killarna i varlden.
Ikvall ar det Flipping Out pa BRAVO. Ett av mina favoritprogram. Och IMORGON ar det 2 timmars Top Model sasong 12 premiar! :D Bara tjejer under 170 cm. Ska bli sa otroligt roligt :D
Imorgon kommer bli en ganska trakig dag... Borjar med algebra, sen 1.5 lang free period, sen health, sen tyska, sen free, sen engelska. Hatar engelska!! Gjorde inte det forra aret, men nu laser vi bara dikter och analyserar dom. Hatar dikter!
Aja, kommer ga fort :) Min moster kommer ju imorgon! Och i helgen ska vi till Woodbury, 220 markesaffarer med 60% pa alla priser :D Oooooh! Jag som nyss fatt min manadspeng blir glad. Finns en American Apparel dar, sa ska nog kopa nagot :)
Nej, nu ska jag kolla klart pa Hells Kitchen, sen slappa, och sen se pa Flipping Out , yay!
Ha det bra, och puss pa er!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas att du har en bra onsdag? (:

2009-09-09 @ 14:27:38
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Anonym

Hur stor är tidsskilnaden mellan USA & Sverige?:)

2009-09-09 @ 14:42:56
Postat av: mariaa

Är det lika häftigt i USA som jag föreställer mig? Jag funderar på att flytta dit i vår alternativt i höst men jag vet inte. så krångligt med visum och äckligt dyrt. Gissar att du gör ett utbytes år eller liknande? då är det ju lättare. Jag vill bo i La, San Fran, Miami eller New York

2009-09-09 @ 18:09:33
URL: http://mariaanderzon.blogg.se/
Postat av: Maria

Vadå världens bästa land? Vad grundar du det i? Jag som själv lever här för tillfälligt hittar allt fler och fler brister med detta land. Har kommit fram att Sverige fan måste vara bland de bästa länderna man kan leva i. Hade varit kul att höra din åsikt.



Bra bogg, kul läsning. Ha det bra!

2009-09-10 @ 00:44:13

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0