hoooooooome

Antligen ar skolan slut for idag :D Mamma ar och hamtar moster pa Newark Airport, sa jag fick skjuts hem av Cornelias pappa. Aven fast hon slutade 12.30! Det var verkligen snallt gjort. Jag bor ju typ 10 minuter fran Cornelia, sa det var skitsnallt (:
Alla laxor gjorda. Gud vad skont...!


Tva fragor.

Ar det lika haftigt i USA som jag forestaller mig? ... Gissar att du tar ett utbytesar?
Hur haftigt tror du att det ar da? ;D I Westport ar det inte sa haftigt, men New York ar grymt coolt. Har bott har ett tag nu sa jag har vant mig vid allt som jag tyckte var haftigt for ett ar sen. Och nej, jag ar inte utbytesstudent. Jag har skrivit flera ganger att jag flyttat hit. Jag bor har.

Hur stor ar tidsskillnaden mellan USA och Sverige?

Beror pa var i USA man ar! Har pa ostkusten ar det 6 timmar minus Sveriges tid. Finns 4 zoner i Amerika, dar vastkusten (L.A) ar 9. Sen 8, 7, 6. :)
lika häftigt i USA som jag föreställer mig? Jag funderar på att flytta dit i vår alternativt i höst men jag vet inte. så krångligt med visum och äckligt dyrt. Gissar att du gör ett utbytes år eller liknande? då är det ju lättare. Jag vill bo i La, San Fran, Miami eller New York
IP: 86.148.61.38
09 September, 18:09
Anonym om grateful:
Hur stor är tidsskilnaden mellan USA & Sverige?:)

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0