kann ich mit ihnen ein bild machen, bitte?

Fatta manga ganger vi fragade sa? Haha.


Min kompis Leonie, en tysk tjej och jag!

Hej allihopa! Jag vaknade av ett sms jag fick av Joe jag och Nicolina traffade igar. Hahaha herregud vilken galen kvall det var igar! Det var 21arsgrans i taltet i Central Park, sa vi kom inte in forst. Sen gick vi och at pa en restaurang som heter Mustang, for vi kom inte in pa Heideberg (dar killarna vi traffade pa paraden jobbade). Sa efter vi hade atit akte Michael (Leonies kompis), Leonie och Camila hem. Jag och Nicolina stannade kvar och gick till Parken. Och vi bara GICK in forbi vakterna! Ingen sa nagonting! Vi dansade, tog kort, at god korv, dansade lite mera. Herregud vad underbart det var!
PUSS!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0