meet me half way

Gud vad jag ar dalig pa att uppdatera. Men ni ar ju i en annan tidszon an vad jag ar. Jag ar 6 timmar efter er, och darfor tror jag det kanns lite konstigt... Hmmm!
Imorgon runt 6 aker jag och Nicolina in till stan iallafall och stannar dar hela kvallen! Jag har duschat och fixat mig ikvall och sa, sa jag slipper gora det imorgon.
Har ar en bild jag hittade fran pep rallyt pa nagons facebook!



En liten sektion av alla elever som inte ar med i lag. Det har ar precis nar dom kastar vattenballonger!! Fick en rakt i ryggen, men den sprack inte som tur var... En kompis som satt framfor oss fick en ratt i huvudet sa hon blev alldeles blot! Inte roligt nar det hander en sjalv, usch! Seniors ar galna haha!


Nu ska jag ga och gora nagot... haha! Ligger och lyssnar pa radio och ater vindruvor... Pepp infor imorn :) Har ingen aning om vad jag ska gora pa dagen, dock... Kanske aka nagonstans. Vi far se vad som hander! Carpe diem.


Aja puss pa er, och godnatt sotnosar!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0