new-found respect

Hallu! Ikvall har mamma och jag fixat och diskuterat om mitt schema. Jag kommer att byta ut en science-klass till en matteklass och ta 2 mattekurser det har aret eftersom jag ar samst pa det. Dessutom blev jag placerad i en matte under den jag skulle ligga i egentligen, sa allt har blivit konstigt. Jag laser alltsa 1 kurs samre an alla andra juniors. Svart att forklara, sa mycket som ligger bakom, haha. Man maste ha tagit biologi for att att ta vissa science (NO)-klasser, och eftersom jag kom in som sophomore sa tog jag kemi istallet. Biologi tar man forsta aret. Men iallafall, jag droppar culinary (hemkunskap) om jag inte hittar nagot jag vill ha istallet. Det har betyder att jag kommer ha tva free det har aret, varav en med Cornelia. Min nya matteklass ska jag se till att jag far med Cornelia ocksa. Min andra matte ska jag byta larare pa, for jag fick ju fel. Fel klassrum ocksa. Oerhort pinsamt.
Iallafall, imorgon ar det skolfoto for yearbooken. (den kommer innan nasta sommarlov!! Fatta tid det tar. Men den ar over 300 sidor, sa det kan man forsta. Men iallafall, det ar under engelskaperioden , vilken jag har sist imorgon. Och jag maste ga tidigare eftersom jag ska ta mitt korkort 2.30! (Vi slutar 2.15) Herregud vad problem jag har... Liksom forsta dagarna ocksa... Skit! Sahar var det verkligen inte forra aret. Det ar mycket mer ansvar har i amerika. I Sverige far man allt gett till sig nar man borjar gymnasiet. Man valjer ju linje osv. Har far man valja amne, larare, osv, sjalv! Man planerar sjalv. Och varje ar gor man om det igen. Sa otroligt jobbigt. Fast imorgon ska jag vara i skolan 9.50 for dom tva forsta perioderna ar dom jag ska byta, sa ingen ide att ga pa dom!
Ojoj... Det kommer bli manga sana har inlagg. Maste ha nagonstans att skriva av mig... Sag till om det ar totalt ointressant, da slutar jag. Vill ju inte traka ut er :)
Pa lordag ska jag och Cornelia troligen in till stan kanske, sa da blir det lite roligare :) Pa mandag ar vi lediga ocksa, pga. labor day! :)

Iallafall, nu ska jag fortsatta kolla pa Mr. & Mrs. Smith. New-found respect for Brad Pitt efter Inglorious Basterds. Han ar otrolig. Bade en otrolig skadespelare, och en otroligt snygg manniska. Haha.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Amelie

sv: skulle bli superglad om du ville rösta på mig hos

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/september/utkast-stefanie.html#comment



skulle bli superglad, tack på förhand! :)

2009-09-02 @ 10:19:21
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! :)



Kolla gärna in min nya blogg där jag säljer mina snygga och egengjorda armband!



http://mariasarmband.bloggg.se



Kram!

2009-09-02 @ 10:46:18
URL: http://mariasarmband.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ah, vilken fin blogg :)

Kramis

2009-09-02 @ 18:54:56
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0