parade

Heyy! Har nyss kommit hem fran skolan. Fick 104/100 pa ett matteprov! Helt nojd over mig sjalv idag.
Iallafall, IMORGON! Imorgon ska jag och tre (amerikanska) vanner fran min tyskaklass in till stan for att kolla pa en parad. Man far extra credit om man aker och kollar pa den, sa det ar endast darfor! Ska bli roligt :) Den borjar runt 11 pa morgonen sa jag kommer inte kunna blogga da! Ska forsoka blogga lite extra ikvall bara for det :D

Aja, nu ska jag kora och lamna tillbaka en bok jag har lanat pa biblioteket.
Ha det sa braaa! Hoppas er fredag var bra :) Min kommer bli underbar!





Du verkar ha väldigt mycket märkeskläder och så, asså Ralph Lauren,osv. Är det många såna dyra kläder & grejer på din skola eller har ni skoluniformer?
Svar: Vi har inga skoluniformer! Men jag klar mig valdigt europeeiskt, tycker alla. I skolan har alla pa sig shorts/mjukisar och en stor tjocktroja! Ingen orkar liksom kla upp sig infor skolan, vilket kan vara bade bra och daligt... Jag gillar ju att spendera mycket tid pa vad jag har pa mig, men hinner aldrig det pa morgonen. Byter ju alltid klader nar jag kommer hem fran skolan :) Jag har ganska mycket markesklader, men har kopt det mesta pa en outlet, dar man far marken for 60% av vanliga priset! Sa jag ar inte rik eller nagot :D Den dyraste trojan jag ager kostade 1750 kronor, dock... Haha men den sparade jag till! :D

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0