picspam

Ja, nu har jag kommit hem fran skolan. Var tvungen att ta skolbussen idag igen. Anledningen till att jag ar sa "bortskamd" nar det galler skolbussen, sa ar det for att den tar en omvag pa 20 minuter. Det ar inte som SL i Stockholm, att den stannar pa stationer. Jag tycker bara att det ar irriterande att den aker forbi min vag i borjan och sen tar en 20 minuters omvag i omradet bakom min gata.
Jag har iallafall bytt om till mysklader fran Abercrombie&Fitch (som ni kan se pa en bild!) och sitter och tittar pa tvn i soffan. Basta timmarna pa dagen ar nu. 1 laxa som ar att lasa tidningen. Nya Tyra-avsnitt. Mellis. Datorn. Alskar!!!!!
Satte mig ner i soffan med kameran och bara fotade varat ena vardagsrum fran dar jag sitter!


Tvvvvvn!


Fonster/dorr ut mot baksidan.



Ena hallen. Anvander den har ingangen mest for den ar precis vid infarten!


Fonstren mot infarten.


Myskladerna. Byter alltid om direkt nar jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du verkar ha väldigt mycket märkeskläder och så, asså Ralph Lauren,osv. Är det många såna dyra kläder & grejer på din skola eller har ni skoluniformer? =) Bra blogg, fortsätt blogga så ska jag bli bättre på at kommentera! ;)

2009-09-18 @ 18:37:49

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0