relaxed

Hej igen :) Blir manga inlagg ser det ut som haha. Har precis tagit en dusch. Behovdes efter igar. Luktade ol som bara den. Folk spillde ju pa en nar man dansade! Kan verkligen inte sluta tanka pa igar. Vill tillbaka!
Aja, jag tror jag ska traffa ganget fran igar idag igen, eter 2.30 for Camila har simtavling. Men vi ska motas och bara snacka om igar! Undra hur den andra tyskagruppen hade det... Haha! Dom akte iaf inte med i paraden eller kom in pa Oktoberfest i Central Park!
PUSS pa er underbara lasare!




Svar till Maria: Nej, Cornelia ar inte min syster. Massor som fragar det! Vi ar bara langa, blonda svenska tjejer som rakar vara valdigt bra kompisar =)

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0