rugby

Ah guuud vad jag vill flytta in till stan... En lagenhet pa midwest side kostar ungefar $1500/manaden. Typ 10500 kr. Det ar valdigt mycket, men om man har ett jobb sa klarar man sig ju... Mamma ska kolla upp hur man skaffar arbetstillstand nar man inte ar medborgare. Far se hur det gar! Vill garna jobba helger/kvallar och tjana lite extra pengar. Vi far se hur det blir med det!
Nu ska jag ta en dusch och sen se pa Jay Leno :)

Har hittat exakt sana skor som jag vill ha.

$145 fran TopShop. Vill. Ha. Seriost, har inga hostskor.




Var ar ni? :( Ni ar ganska manga, och ni kommenterar inte! Era kommentarer fick mig att alska att blogga... Vill verkligen fa feedback. Bade bra och dalig.
Tack!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fina skor!

2009-09-17 @ 10:15:08
URL: http://tsamjohansson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej!

Va roligt att ha hittat din blogg! Jag har nämligen bott i usa jag med, i ett år som au pair, inte långt ifrån var du bor. Jag bodde i ny state i en liten håla som heter south salem, tre minuter från gränsen till connecticut. Var i både Norwalk å Danbury flera ggr i veckan... Danbury mall speciellt :) Gillar att läsa din blogg, även fast du är yngre än jag är (jag är 22)för den förmedlar samma känsla som jag hade när jag bodde där. Allting är så enkelt å underbart å manhattan bara en timme bort! Fortsätt skriva!

/Jennie

2009-09-17 @ 13:01:02
Postat av: Maria

Lägg gärna upp mera bilder av allt möjligt!

Bilder tillför mycket för en bloggläsare :)

Tack annars för en bra och intressant blogg!

2009-09-17 @ 17:31:52
Postat av: Sofia

jag älskar usa, och i din blogg får man se och veta rätt mkt om det! det är jättekul att läsa :) och som sagt, det kan aldrig bli för mkt bilder! :)

2009-09-21 @ 17:39:04

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0