sjuk!

Hej! Usch, jag kunde inte andas genom nasan imorse nar jag vaknade. Halsen gjorde helt ont ocksa. Men jag ville verkligen ga till skolan idag! Har prov pa torsdag sa kan verkligen inte missa nagot. Blev lite battre mitt pa dan av halstabletter och te!
Min dag var iallafall skitbra! Nicolina hade gjort en Powerpoint om var upplevelse i stan i lordags. Frau alskade det, haha! Skitroligt, alskar tyska :)
Sen var det bara slappa lektioner resten av dagen. Temat idag var Crazy Hat-day, och min ena mattelarare hade satt en tom flaska pa huvet, med sitt har pa, sa hon sag ut som dom i Grinchen! Hahaha, skon tjej!
Iallafall, tankte forsoka plugga lite nu, och sen forsoka sova. Ska hoppa ur mina mysklader in i pjamasen och gora te forst bara.
Usch, mar verkligen inte bra alls!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0