sondag

Sunday morning rain is falling...

Godmorgon! Haha. Klockan ar 12. Kunde sovit langre, men vi skulle fira min bror som fyller ar pa onsdag. Pappa aker upp till Kanada imorgon, sa vi fick fira idag! 19 blir han. Stor pojke, hehe!
Jag glomde bort att tvatta bort sminket igar... Men det star pa min foundation "Make-up so pure you can sleep with it", sa jag tanker inte bli upprord. Ar ju inte sa kul att vakna upp med blemishes osv!
Iallafall, vi tog inte sa manga bilder igar eftersom det regnade, och darfor blevdom inte sa bra heller! Men om dom kommer upp pa Facebook sa lagger jag upp dom har :) Har grymt ont i fotterna iallafall... Hogklackade skor + regnigt Manhattan ar ingen bra blandning!
Nu ska jag lasa lite bloggar och sen duscha av mig garkvallen!
Ha det bra :)


Btw Andrea som undrade var mina jeans var ifran! Jag har kopt dom for ungefar 3-4 ar sen pa Weekday, sa det ar jattegamla CM-jeans! :(

Kommentarer
Postat av: Andrea

Okej, dom var skitsnygga iaf :D

Kan man lägga till dig på facebook? haha :)

2009-09-27 @ 18:04:16
URL: http://youlovefashion.blogg.se/
Postat av: Andrea

Eller "accepterar" du ifall man gör det :)?

2009-09-27 @ 18:04:51
URL: http://youlovefashion.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0