suunday!

Jag har haft en valdigt bra sondag! At lunch hemma, sen vid 5 akte jag till Camila och traffade henne och Leonie. Vi satt pa Camilas terrass och pratade om igar! Herregud, jag har nog aldrig haft sa roligt. Iallafall, efter vi hade pratat ett tag sa lagade vi wienerschnitzel, eftersom Leonie ar fran Tyskland och bade jag och Camila alskar tyskland! Det blev huuuur gott som helst. Camila har verkligen en trevlig familj.
Iallafall imorgon borjar Spirit Week i skolan. Varje dag har ett speciellt klad-tema fram till Homecoming game (forsta football matchen pa hemmaplan). Imorgon ar pajamaday, sa man ska ga till skolan i pyjamas. Fatta vad skont! Inte behova byta om. Harligt!
Ska forsoka lagga in lite bilder fran helgen imorgon nar jag kommer hem fran skolan! Ser sa trakigt ut utan bilder, och bara text blir trakigt sa har kommer en bild!


Camila, jag, sot tysk kille, Nicolina, Michael och Leonie. Harligt gang :)
Innan allt det roliga hande...! Gah!

Aja, det kanns som jag haller pa att bli sjuk, sa jag ska sova nu!
Gonatt pa er alla, och hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0