VMA

Jag har nog aldrig varit sa arg som jag var igarkvall. Kanye West is the biggest dbag in history. Jag hoppas du verkligen far det du fortjanar... INGET. Taylor Swift ar bland dom vackraste manniskorna i varlden och hon fortjanade sitt pris. Beyonce has class.

Okej, nu ar det bra igen. Satt helt forvirrad igar framfor tvn... Bland det mest respektlosa jag nagonsin sett. Men faaaaanvad bra Lady GaGa var! Den tjejen har talang.
Och HERREGUD vad jag alskar New York. Ni som sag, visst ser det underbart ut? Det ar exakt lika underbart och haftigt som det ser ut.

Iallafall, idag ar mamma och moster i stan... (avundsjuk), sa jag fick ta bussen hem... Suck... Hatar skolbussen. Tog en hel jakla halvtimma, bara for den skulle ta varsta omvagen och slappa av alla andra forst. Mitt stopp var saklart sist, suuuuuuck.

Har inga laxor! Fatta vad skont! Och imorgon blir det Danbury efter skolan med mamma, moster och Cornelia. Pa kvallen ska jag vara barnvakt.

Tomt med kommentarer nu... Var ar ni? :(


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: jessica

haha lite bortskämd där va?! jag åker buss VARJE DAG, och det tar 45 min.

2009-09-16 @ 18:47:24

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0