yoohoo

Hejhej!
Skolan idag var helt okej :) Ganska roliga lektioner faktiskt! Men skola som skola liksom...
Hemma nu iallafall. Har varit det ett tag. Akte nar jag slutat till Main Street med mamma och moster... Var inne pa LFstores och kollade pa skorna jag la upp en bild pa haromdagen. Provade inte men faaaaaaan vad snygga dom ar! Riktigt lackra i verkligheten ocksa. Kopte ingenting, men hittade massor roliga saker. Ska spara mig tills vi aker till stan! Har ganska mycket pengar nu faktiskt... Yay!
Iallafall, har bakat kladdkaka och druckit kaffe. Gjort klart mina laxor (forutom 2 saker jag maste lasa som jag gor innan jag somnar!) Kanns skont :)

Ska forsoka gora roligare inlagg... Sakert skittrist att lasa om skolan all the time...

Nu nyheter och slapp!
Ha det bra!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0